Spoločnosť International Hair Cosmetics Ltd. UK bola založená v roku 1996 ako spoločnosť ktorá ponúka prémiové vlasové produkty pod značkou ASP Affinage Salon Professional.
Spočiatku boli predstavené iba línie permanentných farieb na vlasy. Značka sa však pre obrovský záujem veľmi rýchlo rozšírila o odtiene tón v tóne, trendové farby, trvalé na vlasy, špeciálne presvetľovacie a melírovacie systémy, šampóny, kondicionéry a stylingové produkty, ktoré sú vyrábané vo vývojovom a výskumnom centre spoločnosti v Taliansku. Tím vedený Dott. Nicola Summer pracuje neustále na prelomových inováciách, vývoji vzrušujúcich a špičkových vlasových produktov. Tieto unikátne a technologicky poháňané produkty boli veľmi milo prijaté zákazníkmi a kaderníckymi salónmi po celom svete. Práve toto robí značku ASP Luxury Haircare jednou z najrýchlejšie rastúcich značiek na svete. Tento rapídny rast ide ruka v ruke s bezkonkurenčnou inováciou a kvalitou produktov, podporené obsiahlymi školeniami a vzdelávacími systémami.
Dneska sa ASP Luxury Haircare produkty predávajú vo viac ako 50 krajinách sveta, so sídlami a vzdelávacími centrami v UK, USA a Austrálií.
Vizia Byť najlepšou profesionálnou značkou pre kadernícke salóny na celom svete.
Misia Inšpirovať vášeň a kreativitu v kaderníckych salónoch prostredníctvom prvotriednej inovácie produktov a vzdelaniu. Inovovať, inšpirovať, tvoriť.
Základne hodnoty ASP vzdelanie motivuje a inšpiruje kadernícke salóny a vzbudzuje dôveru pre používanie našich produktov.
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.